Estónsky startup Bolt vlani na Slovensku spustil službu Bolt Market, ktorú zákazníci využívali prostredníctvom aplikácie. Necelý rok od spustenia firma ohlásila, že s touto službou končí. V aplikácii Boltu tak už zákazník túto službu bude hľadať márne.
Jej hlavnou výhodou bolo super rýchle doručenie tovaru. Zákazník si v aplikácii vo virtuálnom obchodnom dome vybral sortiment a za 15 minút ho mohol mať hneď k dispozícii. O rozvoz sa starali partnerskí kuriéri.
Koniec po necelom roku
„V súčasnosti sme sa rozhodli, že z obchodných dôvodov nebudeme pokračovať v prevádzke Bolt Marketu v Slovenskej republike a budeme sa sústrediť na doručovanie hotových jedál,“ odpísalo na otázky denníka Pravda tlačové oddelenie.
Spoločnosť však nevylučuje, že v budúcnosti by sa mohla s touto službou opätovne vrátiť. V praxi to znamená, že zákazníci Boltu si posledné objednávky na doručenie potravín prostredníctvom aplikácie Bolt Food mohli zadať do 7. 9. 2022.
Bolt Market vyzeral v aplikácii ako online trhovisko, z ktorého si užívateľ mohol objednať kliknutím na ikonu požadovaného tovaru, pričom sa mu v aplikácii ukázal aj odhadovaný čas doručenia objednávky.
Komentáre
Neboli pridané žiadne komentáre.